Reklamasjon
Arbeidet som gjøres ser generelt ut til å være veldig bra, men vi vil likevel oppfordre beboere til å si ifra om eventuelle feil og mangler med en gang. Det er mye lettere å få noe korrigert så lenge entreprenøren er til stede.
Meld feil til styret på styret@verksgata.no. Vi sender fortløpende videre til entreprenøren. Vi har ikke fått mange meldinger til nå, og det som har blitt meldt virker til å ha blitt løst raskt.
Noen forbehold: Det males ikke over spikerslag. Der hvor ledninger inntil lister er malt over, vil det kunne bli litt avflekking når disse løsnes.
Utlevering av ekstra nøkler
For de som har bestilt ekstra nøkler, satser vi på å ha en felles utlevering torsdag 23. februar kl 1800. Utleveringen vil skje på hobbyrommet, inngang til venstre for garasjeporten i Fjellgata.
Vedlikehold av nøkkel/sylinder
Den nye låsen skal ikke smøres med noen form for spray eller olje. Døren kan virke litt stram, men dette går seg fort til.
Søppelhåndtering
Det har ikke vært god nok søppelhåndtering, med avfall liggende løst og det har tatt lang tid ved henting. Avfallet blir nå sortert ut i sekker, og da vil hentebilen bruke kortere tid på å hente avfallet.
Informasjon fra Oslo Låsservice
Entreprenøren har også lagd et infoskriv som vi oppfordrer til å lese.